loading...
ستاره های خاکی
شــهـید گــمنـام ســلام بازدید : 90 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/3EoapcTbFpdphyl_TMIQO9i3muMJq8-qTx_x9q17KtjmQXkV3vl3oA/s/w535/

خانوادگی، نوکر مردم ایرانیم / دوستان گفتند دلمان تنگ است، زیر پایتان را که نگاه کنید، احمدی نژاد را می بینید
دولت بهار: آمدید تسلی دادید، از همه ی شما من ممنونم، از رهبر عزیزمان باید تشکرکنیم که من حالا جداگانه تشکرخواهم کرد، با پیامی که فرستادند تسلی دادند؛ همه کسانیکه حضور پیدا کردند در مراسم تشییع، قبل از آن، در مراسم تدفین، در مجلس امروز، یا تلفن زدند، راه دور بود؛ نتوانستند بیایند، یا پیام دادند، از همه ی شما من صمیمانه تشکر میکنم، از خدای بزرگ میخواهم که اجر شما را توسط حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها عنایت و لطف بفرماید.
به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد، مراسم ترحیم سومین روز وفات حاجیه خانم سیده فاطمه قادری والده ی جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد در روز جمعه مورخه ۲۴ بهمن ۹۳ در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک محلاتی تهران برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت به درخواست مردم حاضر در مسجد دکتر محمود احمدی نژاد دقایقی به سخنرانی برای مردم پرداخت.

متن سخنرانی دکتر احمدی نژاد در حاشیه مراسم ترحیم سومین روز درگذشت والده ی گرامی شان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

تشکر میکنم از حاج آقا، بزرگواری فرمودند و همینطور مردم محل، این فرصت را فراهم کردند و اجازه دادند که مراسم والده ما در اینجا برگزار بشود. قرار شد تشکر کنم؛ البته تشکر را باید اخوی بزرگ ما حاج امیرآقا یاحاج داودآقا انجام بدهند؛ منتهی فرمودند که بنده کوچکتر این کار را در خدمت شما انجام بدهم. بنده از جانب کل خانواده صمیمانه از بزرگواری های شما، از محبت شما، از لطفی که برای مجموعه بی نام و نشان و کوچک کردید تشکر می کنم.

ما خانوادگی نوکر مردمیم؛ خادم مردمیم، بالاترین مدال و درجه ای که بخواهند به ما بدهند که برای ما افتخار ابدیست، نوکری مردم است. مردم خیلی بزگواری می کنند که برای نوکرانشان وقت می گذارند، لطف می کنند، محبت می کنند، تسلی می دهند و همراهی می کنند. شما میدانید در بین ایرانی ها بخصوص، البته همه جا همینطور هست؛ در بین ایرانیها چون بالاخره فرهنگ شان غنی تر، عمیق تر و پیوسته ی با اهل بیت علیهم السلام هست آن موارد را قویتر حس می کنند.


http://media.isna.ir/content/hamidreza+dastjerdi-39-3.jpg/4
متن کامل سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مسجد حضرت ولی عصر (عج)
خانوادگی، نوکر مردم ایرانیم / دوستان گفتند دلمان تنگ است، زیر پایتان را که نگاه کنید، احمدی نژاد را می بینید
خانوادگی، نوکر مردم ایرانیم / دوستان گفتند دلمان تنگ است، زیر پایتان را که نگاه کنید، احمدی نژاد را می بینیددولت بهار: آمدید تسلی دادید، از همه ی شما من ممنونم، از رهبر عزیزمان باید تشکرکنیم که من حالا جداگانه تشکرخواهم کرد، با پیامی که فرستادند تسلی دادند؛ همه کسانیکه حضور پیدا کردند در مراسم تشییع، قبل از آن، در مراسم تدفین، در مجلس امروز، یا تلفن زدند، راه دور بود؛ نتوانستند بیایند، یا پیام دادند، از همه ی شما من صمیمانه تشکر میکنم، از خدای بزرگ میخواهم که اجر شما را توسط حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها عنایت و لطف بفرماید.


به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد، مراسم ترحیم سومین روز وفات حاجیه خانم سیده فاطمه قادری والده ی جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد در روز جمعه مورخه ۲۴ بهمن ۹۳ در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک محلاتی تهران برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت به درخواست مردم حاضر در مسجد دکتر محمود احمدی نژاد دقایقی به سخنرانی برای مردم پرداخت.

متن سخنرانی دکتر احمدی نژاد در حاشیه مراسم ترحیم سومین روز درگذشت والده ی گرامی شان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

تشکر میکنم از حاج آقا، بزرگواری فرمودند و همینطور مردم محل، این فرصت را فراهم کردند و اجازه دادند که مراسم والده ما در اینجا برگزار بشود. قرار شد تشکر کنم؛ البته تشکر را باید اخوی بزرگ ما حاج امیرآقا یاحاج داودآقا انجام بدهند؛ منتهی فرمودند که بنده کوچکتر این کار را در خدمت شما انجام بدهم. بنده از جانب کل خانواده صمیمانه از بزرگواری های شما، از محبت شما، از لطفی که برای مجموعه بی نام و نشان و کوچک کردید تشکر می کنم.

ما خانوادگی نوکر مردمیم؛ خادم مردمیم، بالاترین مدال و درجه ای که بخواهند به ما بدهند که برای ما افتخار ابدیست، نوکری مردم است. مردم خیلی بزگواری می کنند که برای نوکرانشان وقت می گذارند، لطف می کنند، محبت می کنند، تسلی می دهند و همراهی می کنند. شما میدانید در بین ایرانی ها بخصوص، البته همه جا همینطور هست؛ در بین ایرانیها چون بالاخره فرهنگ شان غنی تر، عمیق تر و پیوسته ی با اهل بیت علیهم السلام هست آن موارد را قویتر حس می کنند.

http://media.isna.ir/content/hamidreza+dastjerdi-37-7.jpg/4
پدر که میرود خیلی سخت است، هیچ چیز جای پدر را پر نمی کند. اما آن حس اصلی یتیمی ته تهش موقعیست که مادر فوت می کند. سخت است، آمدید تسلی دادید، از همه ی شما من ممنونم، از رهبر عزیزمان باید تشکرکنیم که من حالا جداگانه تشکرخواهم کرد، با پیامی که فرستادند تسلی دادند؛ همه کسانیکه حضور پیدا کردند در مراسم تشییع، قبل از آن، در مراسم تدفین، در مجلس امروز، یا تلفن زدند، راه دور بود؛ نتوانستند بیایند، یا پیام دادند، از همه ی شما من صمیمانه تشکر میکنم، از خدای بزرگ میخواهم که اجر شما را توسط حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها عنایت و لطف بفرماید.

مادر ما مثل همه مادرهای ایران زمین، مثل همه مومنین، بالأخره یک زن مومنه انقلابی، خدمت بعضی دوستان عرض می کردم، ایشون شاید بیست بار، بیست بار از نارمک یا از تهران نو تا آزادی پیاده رفت و برگشت که دیگر هفت هشت ده سال آخر پا و اینها دیگر اجازه نمی داد. تا دو سه سال پیش می آمد در راهپیمایی یک جا توقف می کرد تا بقیه بروند و برگردند، امسال هم که شب ۲۲ بهمن ما خدمت شان عرض کردیم که اگر تشریف میارید که بریم شما داخل ماشین بنشینید تا ما برویم و برگردیم.

ایشان صبح بلند شد و نمازش را خواند، رسمش این بود که نماز صبح اش طولانی بود، زود بلند می شد، وضو می گرفت، نماز می خواند، عبادت می کرد، نماز صبح را هم که می خواند هر روز صبح چند تا سوره یاسین می خواند و آل یاسین را می خواند، حدود یک ساعت و ربع، یک ساعت و نیم طول می کشید. آن روز کمی کوتاهتر شد؛ شاید نیم ساعت، ۴۵دقیقه و رفتند برای استراحت و شاید چند ثانیه ای طول نکشید و یاعلی.

http://www.asriran.com/files/fa/news/1393/11/24/435823_436.jpg
بالاخره لطف اهل بیت شامل همه مؤمنین، همه ملت ایران، همه انسانهای صالح هست. گمانم شامل هر هفت میلیارد جمعیت است. اگر لطف اهل بیت نباشد کسی یک نفس هم نمی تواند بکشد، یک پلک نمی تواند بزند. هرچه در عالم هست از اهل بیت است و همین عمق معارف ماست. عمق فهم ما از پیامبران و راه پیامبران و راه آسمان هرچه هست از آنجاست، این در واقع سیم رابط است. حالا این تعبیر، تعبیر خوبی نیست ولی هرچه بخواهد بیاید از این کانال می آید و هر فکر خوبی که به ذهن من و شما می آید، هر اراده خوبی که در من و شما شکل می گیرد، هر عمل خیری که می آید، هر اندیشه پاکی که می آید، هر اعتلا و کمالی که می آید، همش از ناحیه اهل بیت است و امروز امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، بقیه الله است؛ یعنی همه انبیا و اولیا خلاصه در امامند. نماینده همه است، وارث همه است، وارث ماموریت و رسالت و وصایت همه اولیاء الهی است. او باید بیاید کار را تمام بکند، یعنی آن مقصودی که خداوند متعال از خلق این جهان و انسان قرار داده، او باید بیاید و محقق بکند. در عالم هرچه هست از ناحیه اوست. اگر امروز ملت ایران عاشق پیامبر (ص) است، عاشق خوبیهاست، عاشق عدالت است، عاشق ارزشهای الهی است، از مظلوم دفاع می کند، در مقابل ظالمین می ایستد، این ها همش از آن ناحیه است، همش از آنجاست و خدا را شکر می کنیم که ملت ما به خوبی این راه را می شناسد، پیوسته ی به این راه است و پای این راه ایستاده است.

من مجدد تشکر میکنم از امام جماعت عزیز مسجدمان که ما خودمان را اهل این مسجد میدانیم؛ ما اهل همه مساجدیم، چون من بالاخره کوچک خادم های مساجد خودم را حساب میکنم، مسجد یعنی همه عالم، مسجد که متعلق به گروه و طایفه نیست، مسجد خانه خداست. این یعنی همه، همه عالم، ما خادم هستیم در خدمت عزیزان.

مسجد سنگر است، سنگر همه ارزشهای الهی، سنگر دفاع از همه بشریت، سنگر دفاع از حقوق همه ملتها، سنگر دفاع ازعدالت، از ارزشهای الهی، از اسلام ناب، از قرآن عزیز، از هدایتهای الهی، هرچیزی که فطرت ما گواهی می دهد که آن درست و حق است، جای تمرین اتصال به آسمان است، جای تمرین زندگی در حکومت جهانیست. تمرین کنیم که یکی جلو ایستاد، هفت میلیارد پشت سرش بایستند و اقتدا بکنند و حرکت بکنند به سمت استقرار ارزشهای الهی.

من صمیمانه تشکر میکنم از ایشان، از هیات امنا و خادمین مسجد، از همه ی شما، همه آنهایی که از راه دور و نزدیک، بسیاری از استانها، شهرستانها، دوستان بزرگواری کرده بودند به نمایندگی از جمع های مردمی تشریف آوردند؛ من صمیمانه تشکر می کنم و دست همه ی شما را می بوسم. من کوچک همه شما هستم، بعضی از دوستان گفتنه اند دلمان تنگ است نمی بینیم کجا هستید، من گفتم که آقاجان ما هستیم همه جا فقط شما باید زیر پایتان را نگاه کنید احمدی نژاد را می بینید. بخدا اگر کسی بداند که در عالم امروز چه می گذرد، اینکه خاک پای ملت ایران باشد برای خودش بالاترین افتخار می داند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخــبــار روز دنــیـا <<<==================>>> مسائل نظامی سیاسی <<<==================>>> جنگ نـرم و تـهـاجـم فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2143
  • کل نظرات : 263
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 29,435
  • بازدید کلی : 567,605