loading...
ستاره های خاکی
شــهـید گــمنـام ســلام بازدید : 55 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

http://www.seraj8.ir/wp-content/themes/i-seraj/resize.php?src=http://www.seraj8.ir/wp-content/uploads/2015/01/hasanzade.jpg&h=175&w=145&zc=1

مسعود حسن زاده فعال فرهنگی شهرستان مرزی بندر آستارا در گفتگویی با ستاره های خاکی به چند سوال پیرامون هتاکی به پیامبر اسلام پاسخ گفت:

- تحلیل شما از توهین مجدد جهان غرب به رسول خدا (ص) چیست؟

این گستاخی بی شرمانه گواه آشکاری بر ترس و واهمه دشمنان از موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان است. اما در این برهه باید همگان بدانیم که دشمنان قسم خورده پیامبر اسلام(ص) همواره برای مبارزه، خنثی سازی و خاموش کردن نور اسلام تلاش گسترده ای از خود نشان داده و خواهند داد. و دیگر بار در این  غلط بزرگ تاریخی قصد آن دارند با حمله مستقیم به پیکره و جان اسلام و همه مسلمانان، در یک سناریوی از پیش طراحی شده، مولود ناخلف خود را که از نطفه حرام وهابیون و صهیونیست و حامیان عربی و غیر عربی آنها تولد یافته، با نام اسلام به جان اسلام بیاندازند و با سوء استفاده از فرصت های این گونه هم خود را از آنها مبرّا جلوه دهند و هم در صف واحدی از لاشخوران و مزدوران هم کیش خود، حق به جانب شوند و راهپیمایی صلح و مبارزه با تروریسم را در انزوای رسانه ای و ناآگاهی جامعه مخاطبشان، نقاب زیتون چهره پلیدشان نمایند. و همچنین باید بدانیم امروزه در هزاره سوم شیاطینی در برابر پیام نورانی پیامبر نور و رحمت نقشه  کشیده اند که از انسانیت فقط شکل بشری دارند و این ماموریت آنهاست که به هر وسیله ای جهانیان را از اسلام بترسانند و روح ایمانی آن را خدشه دار نمایند، اما پیام حق پیامبر اسلام(ص) به وعده الهی، جهان را فراخواهد گرفت. انشاالله

- راهکار عملی و پیشنهادی شما برای مقابله با موج اسلام ستیزی غرب را در دو بخش زیر بیان نمایید:

گرچه شاید بسیار دیر شده است اما هنوز هم فرصت اصلاح هست، ما مسلمانان اگر بخواهیم میتوانیم برنده این میدان باشیم، تنها به این شرط که به قول فوتبالی ها ما هم حمله کنیم که بهترین دفاع حمله است. اما هشیارانه، منطقی و با رنگ و لعاب و ماهیت اصیل اسلامی، دینی و روح معنوی، و نه توهین و… . دقیقا همین گونه که امام خامنه ای(مدظله العالی) در کتابت تاریخی خود از جهانیان خواستند تا بجای واهمه بی مورد از دریای پاک و نامتناهی اسلام، تنی به آب بزنند و غبار از اندیشه ها، رفتار و گفتارشان بشویند.

همه باید خود سازی کنند، باید اشاره و سرخط را از آقا بگیریم و قلم برانیم و جهد کنیم، که این مشق با ماست تا نگاشته شود. دست دست کردن و توپ را به میدان این و آن انداختن دیگر جایز نیست؛ داعش، صهیونیست، وهابیت و غیره و غیره مستحکم در میدان هستند و ما نیز باید مجهز شویم و متحد باشیم تا استحکام یابیم و به این باور برسیم که اگر دینداری مان اصلاح شود و ولایتمدارانی آگاه باشیم و خوب سربازی کنیم، خواه ناخواه جامعه و جهان اصلاح خواهد گشت.

- حرکت وزیر امور خارجه در مورد سفر ایشان به فرانسه، با وجود توهین به مقدسات مسلمانان جهان اسلام را چگونه ارزیابی می کنید؟

نمیدانم باید این حرکت تاسف بار را یک اشتباه دیپلماسی نامید یا یک ضعف فردی در غیرت دینی و یا یک بی بصیرتی محض، اما باید بگویم که از دستگاه دیپلماسی کشور بسیار دلگیریم و گرچه دلمان به حضرت آقا گرم است اما مجدانه نخواسته و نمیخواهیم اگر حقی را که تا امروز با خون جوانانمان گرفته ایم شما اینگونه با لبخندی که به دین و پیامبر مکرم اسلام پشت کرده برایمان بگیرید.

- با توجه به این حرکت، برای وزیر امور خارجه چه پیامی دارید؟

آقای ظریف ما حاضریم گرسنه بمانیم و سرافراز بمیریم اما خفت نکشیم، اگر در گذشته چکمه های اجنبی همه چیزمان را لگد مال می کرد و ایستادیم و هم صدا با امام مان گفتیم و ثابت کردیم که نمیتوانند هیچ غلطی بکنند، پس چرا باید امروز سرداران دیپلماسی این دیار حسین(ع) گونه بر دشمن خصم نورزند؟ آقای ظریف هر گامی که شما برداشتید دلمان را لرزاند و روحمان را آزرد اما امید این داریم تدبیری بیاندیشید که تا زمان باقیست این رویه نادرست اصلاح گردد. به امید آن روز…

- تحلیل شما از سکوت سران و هم فکران جریان افراطی شیعه با توجه به توهین به پیامبر اسلام چیست؟

مگر شدنیست که خود لجنی در جوب باشی و از بوی بد هم کیشانت دوری بجویی و یا منزجر باشی؟ وقتی در اصل دین نه افراط هست و نه تفریط و دقیقا این دسته همین افراط و تفریط مرام و رویه ی شان است، اصلا به قالب اسلام ناب محمدی(ص) جفت نمی شوند تا بخواهند حرف دین را بزنند. و به قولی از کوزه همان برون تراود که در اوست، پس این چهره که از این فرومایگان قابل مشاهده است نشانگر ماهیت غیر اسلامی و غیر دینی آنهاست و غیر از این انتظار نمی رود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخــبــار روز دنــیـا <<<==================>>> مسائل نظامی سیاسی <<<==================>>> جنگ نـرم و تـهـاجـم فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2143
  • کل نظرات : 263
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 774
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 5,394
  • بازدید سال : 34,645
  • بازدید کلی : 572,815